Vasaloppet

Nu har pappa och Lina bara kvar 12 km på vasaloppet, jag och mamma sitter och håller tummarna för dom! Fan va duktiga dom är. Gårdagen var jättetrevlig. Jag jenny vanessa hade de jättetrevligt här hemma hos mig, vi körde en jätterolig lek som går ut på och se hur väl man känner varandra. askul:) sen drog jag och jenny vidare till nolåker där det var lite chillkrök, mycket trevligt där med. Gick väll hem vid typ 2 och decka i sängen direkt. Idag vaknade jag jättesent, drog till gymmet och nu sitter jag här. Nu blire the hills:)

Kommentarer
Postat av: daniella

hehe. okej då. fast det är inte förän i höst!

2010-03-03 @ 22:57:45
URL: http://daniellablog.tumblr.com
Postat av: jenny

HAHAHAHA ja du det tror jag säkert att du vet :D träffa han idag btw ;)

2010-03-04 @ 18:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0