Just leave with me now, say the word and we´ll go

Har typ inte gjort nånting den här helgen, bara tagit de lugnt, inte festat eller nånting. Har sovit riktigt mycket så är otroligt utvilad. Laddat för sista veckan innan det efterlängtade lovet. Igår var jag på ikea med mamma, kollat på och köpt lite grejer till mitt rum. Sen på kvällen var jag med stacy och tessa här hemma hos mig, vi gjorde typ ingenting bara chillade med livet:) Idag har jag pluggat jättemycket matte inför matte C nationella på torsdag. Men det går jättebra tycker jag, känns som jag kan väldigt mycket! Den kommande veckan kommer bestå av ännu mer matteplugg. Biblioteket på onsdag daniella?


Kommentarer
Postat av: daniella

you betcha!

2010-02-22 @ 21:21:33
URL: http://wikv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0