dålig uppdatering

är inne i en period där jag inte orkar uppdatera av nån anledning, men idag bestämde jag mig för att ta mig i kragen. Skolan rullar på. Har studiedag på fredag så den här veckan är kortare vilket är väldigt skönt. Det är som att det är fredag imorrn och sen lördag på fredag och sen en extra lördag, som daniella väldigt fint uttryckte idag när vi fikade. Det var väldigt trevligt, som vanligt. Och sen på bussen hem träffade jag jenny, hade en rolig bussresa hem! Det som inte var lika kul var att jag glömde mina nycklar imorse och ingen var hemma när jag hoppade av bussen. Ringde mamma typ tusen gånger och till slut hör jag att hennes mobil ligger och ringer i huset... Väntade typ 40 min innan hon kom gåendes, var hur kallt som helst. Nu är mamma och pappa på salsa och jag ska fixa middag, det enda som gör detta lite roligare är att jag pumpar musik på högsta volym.
Welcome to the world-Kevin Rudolf feat Kid cudi


Kommentarer
Postat av: daniella

aw. din stackare!



händer ikväll då? ;) hehe

2010-02-11 @ 17:06:39
URL: http://wikv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0